TEMAN

Ahad, 18 Januari 2009

Selesa Hillshome




Pada Khamis dan jumaat baru-baru ni, saya telah menemani suami tercinta shooting drama Gerak Khas Episod Transaksi di Selesa Hillshome, Bukit Tinggi. Penat betul rupanya walaupunn cuma meneman sahaja. .

tak pe laa kerana suami tercinta teman juga laa.... hehehe :)

4 ulasan:

  1. bestnyee jalan2 ke sane... :D

    BalasPadam
  2. amboi...pattlah tak dengar-2 bunyi...rupa-2 berkubang kat Bukit Tinggi merangkap honey moon ker?
    Bila nak kasi kunci rumah Taman Permata nie...?
    apa-2 pon call dulu...? eh call lah sekarang tak per.
    Rambut adam dah panjang ...barulah encem skit...apa-2 pun adik ipar aku nie memang hencem pun .... aik laki aku lagi encem ler....(jeles plak laki aku kang...dah tua-2 lagi kuat jeles nyer)

    BalasPadam
  3. syok laa gi sane...nanti nak pegi gak laa...huhuh

    BalasPadam
  4. syok kalau pergi holiday... ni pegi teman shooting je.. dok dalam kete.... malam baru tido kat situ..

    BalasPadam

link

Related Posts with Thumbnails